tisdag 9 oktober 2012

Förändringar i hemmet.....

Förändringens tid!
Är ni som jag som varje höst drabbas av ett stort behov av förändringar på många plan? Varje höst så får jag kraft och inspiration och behov av att ändra, fixa, styla och vända o vrida på saker och ting för att känna att det händer något nytt i livet. Under sommaren har det av förklarliga skäl inte hänt så mycket vad gäller inredning inomhus men nu under hösten då man börjar kura inomhus så börjar också förändringarnas tankar att spira......inspirerande....!

Sofftankar.....!
Idag har vi en jättefin soffa från IKEA , den ingår i serien IKEA Stockholm, en 3,5sits soffa i beige tyg som vi är nöjda med på alla sätt och vis.....men.....! Min hjärna har börjat gå igång på något större, något vräkigare, En soffa där ALLA får plats samtidigt.....! Hajar ni? Jag såg några fina soffor på IKEAS hemsida som får visa lite av det jag menar, hittade lite annat pynt där också som skulle kunna få följa med hem.

Den här modellen, Kivik med en schäslong tycker jag är fin. är kanske inte så stor...men ändå!


Soffan Kivik med två schäslonger är superfin, här skulle man kunna ställa in en till fåtöljdel i mitten för att få soffan lite större om man har behov av det! Min favorit....!

Soffan Karlstad, fin soffa med två schäslonger, rymmer många personer.

Fin matta Persisk hamadan, ger en varm och ombonad känsla med sina fina färger!

Fräck golvlampa "Hektor". Industridesign i svart som är höööög!
Godingen Hektor i närbild.
Alla bilder från IKEA
//Katarina

Inga kommentarer: