onsdag 10 december 2014

Stjärnor och konsten att få den "rätta" julkänslan ....

Idag känner jag mig som upphängd och nersläppt😳 

Förkylningen har återigen gjort intåg i min kropp....så tröttsamt då det är lite mycket i livet just nu! Nåja... Ryggläge, tedrickning och en hel hög med näsdukar kanske kan bidra till en vändning! 

Vi julpyntar så smått i huset och letar febrilt efter den efterlängtade och magiska " julkänslan" som man så ofta kände som barn. Jag tycker det blir svårare och svårare att hitta den ju äldre jag blir, vad kan det bero på?  Vi ska snart ta in en gran och pynta den fin, sedan ska jag baka saffransbullar och göra favorittryfflarna, saffran, whiskey och kardemumma. Jag håller tummarna och Hoppas  att detta kan bidra till en ökad känsla av jul hos mig!

Just nu önskar jag mig mest av allt. En vit jul, hälsa och massor av paket😘

Här hemma har jag hängt upp fina pappstjärnor i taket. Stjärnor är så galet fint och jag är så glad med all inspiration som finns på nätet med allt roligt man kan göra med pappstjärnor som skapar fin stämning! 



                                    
   
  
      

1 kommentar:

Lollo sa...

Va fint det var att ha stjärnor även på det där sättet.