fredag 5 oktober 2012

Fredagsmys.....naturligtvis

Hej Hallå....

Har landat i soffan efter en veckas intensivt arbete, då jag försökt komma ikapp efter 7dagars frånvaro på arbetet.....det har varit en del jobb kan jag lova....:)
Nu väntar en helg med lite praktiskt höstfix ute på gården, tömma växthuset, lägga tillbaka skifferplattor som fått flytta på sig under garagebyggnationerna, tömma sommar krukor och fylla höstkrukor, hoppas att regnet håller sig borta! Just nu öser regnet ned över Umeå, verkar inte lovande.....

Lösning på mina skoproblem....
Efter att sovit en natt på saken.....så har allt klarnat vad gäller skoinköpet .....! Skämt o sido. Jag lämnade tillbaka de bruna stövlarna jag visade igår, och köpte de skor som jag hade tänkt köpa från allra början,  ett par  bruna stövletter. Jag svängde förbi Myrona i em och sprang då över dessa fina beiga boots i mocca, blir supersnygga till jeans.





Beiga moccastövlar med fina sömmar.

Nu vankas soffmys med en skål med blandade bilar, den bästa kombon enligt mig....samt senaste numret av drömhem och ev en film.........
//Katarina

1 kommentar:

Sophia sa...

Snygga köp! Du kan fynda! De beiga skorna påminner lite om primeboots!