måndag 11 augusti 2014

Uppdatering av barnrummet!

Sex långa och härliga semesterveckor är nu slut och vi har kört igång med våra jobb igen!  Om en vecka börjar jag mitt nya jobb i en annan kommun några mil från Umeå! Spännande med nya relationer, nya arbetsuppgifter och utmaningar!  I morgon ska jag ut på afterwork med trevliga kollegor....ett litet farväl...! 

Pojkrummet
Ibland behöver man uppdatera, plocka bort och köpa nytt......Det är barnrummet jag pratar om! 
Tiden rusar iväg och ibland slås man av att det lilla barnet kanske har vuxit en smula och inte leker med vissa prylar längre! Tänka sig.....! 

Jag har köpt lite nya sköna prylar och uppdaterat Nils rum en smula. Han blev jätteglad och gillar bollampan mest! 

                                     
Mjukade upp hörnet ovan sängen med " look a like" ljusslingan. Denna är inköpt på Rusta till en tredjedel av priser på originalet!  Favorittapeten kommer från Sandbergs.

        
Skolplanschen som jag köpte på trädgårdloppis i Burträsk tidigare i sommar. 

                                   
Små tavlor och ett kartonghus, huset kommer från Lagerhouse.

                                   


        
Trasmatta i blå/grå toner, fyndade denna på Ohlssons tyger! 

                                   
Den välkända gummibandet med klämmor från IKEA. Bra för kort och teckningar! 
//Katarina 

Inga kommentarer: