lördag 18 oktober 2014

Senhöst

Den här tiden på hösten är inte min favoritårstid. Då jag numera pendlar några mil till och från jobbet så är det extra påtagligt med mörkret, regnet, dimman, snön, halkan....! 

I veckan jobbade jag hemifrån en dag och hann då fånga några fina bilder ute i trädgården då solen lyste så fint! Oj, så vacker naturen kan vara denna årstid oxå! Måste nog påminna mig om det på måndag då jag sitter i bilen igen! 

Nu " så mycket bättre" ......😀

// Katarina 
       
 

      


      


      


      


       

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman, vilka otroligt vackra bilder... Hösten är ju min favoritårstid så kanske jag kan ge dig lite av min <3 till den, till dig. :)
Vet inte om du såg på fejjan min och kära kollegan Gunillas lilla höstinstallation, men som en annan tredje kollega sa: Det är till och med vackert när det hela vissnar!

Så sant, så sant. :)

Kram <3 // Tina

Lollo sa...

Va fint du/ni har det!
Sköt om dig och hörs snart hoppas jag för lite lunch :-)
/Lollo