söndag 26 oktober 2014

Söndagsshopping

Söndagsfeeling

Skönt att vakna upp och få en timma extra, det är ju alltid välkommet!

Jag har varit sjuk några dagar och legat under täcket och tyckt lite synd om mig själv. Idag verkar förkylningen lätta något och jag kände mig lite starkare. Vi åkte ut på en lite shoppingtur till MIO för att kika på möbler.

Nytt rumsbord

Sedan vi köpte ny soffa så har vi inte haft något bord som fungerat till soffan, vi har hankat oss fram med ett brickbord som varit alldeles för litet. Jag har kollat av blocket ideligen efter det perfekta bordet med karaktär...men det har aldrig velat visa sig för mig.  Vi hittade istället det fina bordet "Wellington" från  MIO som vi nu beställt. Tyvärr en veckas leverans med det får vi leva med. Jag har lite andra kreativa planer för vardagsrummet som måste få mogna till sig innan det blir action!


 Jag hittade lite annat smått och gott på MIO. Fina vasen Flora, en kopia av Svenskt Tenns dyrgrip, men som är superfin och har ett bra pris i jämförelse med orginalet. Kanske blir detta mitt nästa köp eller något att önska sig av tomten.
 Fina stjärnor att pynta bord, skåp, fönster eller väggar med. Dekorativa till tusen när det nu lackar mot jul.
Shyst ljuskopp som skulle vara fin på det nya bordet.
Alla bilder från MIO
Ha en skön kväll! //Katarina

Inga kommentarer: