lördag 14 mars 2015

IKEA inspiration

Lördagkväll och Mello.....känner mig sisådär taggad då min bröstkorg värker av alla timmar av ryggläge i soffhörnet...jagärsjukochskavisstvilamigiform. Borde väl ta en rask prommi för att röra på mig men det finns det inte ork till.

IKEA
Hittade fin vår inspiration från det stora varuhuset, som snart även kommer att kunna avnjutas för oss Umeåbor då bygget har startat här i staden👍

                                    
Grått är flott! Alla gråa detaljer funkar bra med det råa och naturliga golvet. Här vill jag sova.
                        
Amplar är i ropet igen.....sist vi njöt av detta fenomen var under det ljuva -80 talet. Jag hade själv en fin sak gjord i snäckor.....som hängde i mitt fönster i flickrummet! Den här varianten är ju bra mycket snyggare än den vill jag lova.

                                   
IKEA har lanserat möbler med trådlös laddning för mobiltelefoner! Galet smart idé och snygga möbler för den delen. 

                                    
Fina mattor som jag gärna vill ha på toalettgolvet. 

                                    
Avslappnad klädhängare....me like! 

Ha en skön kväll // Katarina 

Inga kommentarer: