torsdag 4 februari 2016

Snart helg.....

  Nu är jag äntligen klar med helgstädningen och nu är det rent o frächt i varje hörn! Så skönt med helg och ledighet då veckan varit fullspäckad både på jobbet och privat! 

Blommor
Att inreda med blommor är ett enkelt knep för att snabbt lyfta uttrycket i ett rum på nolltid. En frodig krukväxt i ett trist hörn eller en vacker bukett på bordet. Jag  unnar mig fina snittblommor varje vecka, gärna i anslutning till helgen, då känns allt så mycket festligare! 
                                          
                       
     
Jag tror mig ha funnit den matta som snart ska få pryda vårt hallgolv. En slitstark matta i sköna färger, mattan har jag hittat hos Ellos. Nu väntar vi på att IKEA ska öppna här i Umeå i slutet av februari. Då kan vi sätta igång vår hallrenovering och sätta in fina garderober och förvaring från det Stora varuhuset! 

                                        
   
                                        

Se så fin inspiration jag hittade hos Ellos. De har grymt fina prylar att inreda hemmet med till ok pris. Kika in vetj'ja! 
                                        

Den här rullvagnen var jag helt såld på för en tid sedan, var så sugen på att beställa hem den. Men jag ångrade mig i sista stund.....kanske något för någon annan.... ?

                                       IG 
Bilder från Ellos.se 
 

Inga kommentarer: